Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mateuszskibicki1 | użytkownik

imię i nazwiskoMateusz S. adresMysłakówko zarejestrowany01.02.2009 @20:26:14 ostatnio na stronie16.03.2013 @14:49:18

Masło jestem... i już...
Konto na deviantart : http://mateuszskibicki1.deviantart.com/
Pozdrawiam miłej zabawy w oglądaniu mojej galerii

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwmateuszskibicki1.deviantart.com Gadu-Gadu6570062
digarty245 komentarze12417 posty na forum10

komputer / sprzęt
FujiFilm Finepix s6500fd / Raynox 250

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~SirKornik    15.05.2010 @21:29:52
Mam pytanko, do makro masz jakiś obiektyw ? czy tylko raynox?
~SirKornik    15.05.2010 @21:28:48
dzięki za wizytę
~0531ren    12.05.2010 @05:23:10
Dzięki
~etc1    09.05.2010 @19:41:44
Będę 10 razy oglądała się w lewo i 10 w prawo zanim przejdę, a na schodach będę wszystkich przepuszczać xD
_______
Rolling faster than I?m breathing... Drown.
~etc1    09.05.2010 @19:31:00
2 tygodnie muszę czekać?! xD Przez te dwa tygodnie to mnie może samochód potrącić, albo spadnę ze schodów, i co?! I nie zobaczę ;( xD
_______
Rolling faster than I?m breathing... Drown.
~etc1    09.05.2010 @09:50:10
wiem, że za dużo po bokach. Miałam przekadrować, ale jakość by padła. ;d
Zdjęcie robione kompaktem ;d
_______
Rolling faster than I?m breathing... Drown.
~etc1    09.05.2010 @08:55:37
U mnie nowe zdjęcie, na którym jest bardzo pro robaczek.
_______
Rolling faster than I?m breathing... Drown.
~etc1    09.05.2010 @08:50:49
Pająki są blee.. Mam z nimi niemiłe przygody typu: leżę sobie grzecznie w łóżeczku, oglądam "Lost". Coś mnie tknęło żeby się do ściany odwrócić... Za mną, jakieś 10cm, na ścianie jak gdyby nigdy nic siedział sobie pająk, którego odwłok był wielkości.. ja wiem? Takiego małego jajka? Wrr... Był duży, czarny i się na mnie gapił! xD Pająki nie są pro. Zdecydowanie nie są pro.
_______
Rolling faster than I?m breathing... Drown.
~dylaskowa    08.05.2010 @21:46:30
Dzieki Slonecznej niedzieli
~etc1    08.05.2010 @21:31:38
Okej małe włochate gąsienice mogą być, ale bez karaluchów i pająków ^^
_______
Rolling faster than I?m breathing... Drown.
~sofantastic    08.05.2010 @13:22:10
no i tak właśnie robię. Tzn. wychodzi mi, ale nie tak jak bym chciała, zawsze jest ten niedosyt ;p
_______
"Dobrze widzi się tylko sercem"
~sofantastic    08.05.2010 @11:32:43
Ja się próbuję 'bawić' soczewkami do makro i i tak guzik z tego mam. -.-
_______
"Dobrze widzi się tylko sercem"
~etc1    08.05.2010 @09:57:53
No fakt kotki i pieski stały się już nudne. ^^ Ale robaczki nie będą pro :D
_______
Rolling faster than I?m breathing... Drown.
~etc1    08.05.2010 @09:49:35
Robaczki nigdy nie są ładne ; ] ^^
_______
Rolling faster than I?m breathing... Drown.
~etc1    08.05.2010 @09:30:33
Nie znasz się, jest ohydny ;d
_______
Rolling faster than I?m breathing... Drown.
~madzz    07.05.2010 @22:46:00
Bo makro masz po prostu rewelacyjne. Gratuluję!
_______
change - yes we can - believe in
~Asia27    07.05.2010 @21:12:28
no wiemm xD ale akurat wtedy było trochę ciemno i bałam się że jak będę przybliżać to mogą szumy wyjść xD dzięks ^^
_______
“Fotografując staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył.”
~meg20    07.05.2010 @20:24:30
dzięki
_______
Fotografio jesteś jak cień .Słońca, Którym jest jej piękno
~Monikai7    07.05.2010 @18:25:13
dzięki
~sofantastic    06.05.2010 @17:45:00
widzę niezła galeria, dodaję do obserwowanych
jakie sprzęciwo masz do makro, bo widzę pięknie wychodzi?
_______
"Dobrze widzi się tylko sercem"
~CoMiZrobisz    06.05.2010 @17:02:09
nie robi 10s tylko długo zapisuje pliki
_______
Człowiek jest zwierzęciem, niekiedy lepszym, ale częściej gorszym od czworonogów, z powodu swojego "boskiego-duchowego i intelektualnego rozwoju" stał się najbardziej drapieżnym zwierzęciem
~15groszy    05.05.2010 @15:18:07
; ]
~ROBAK76    04.05.2010 @17:06:42
to dziwne ,może w psychice sobie zakodowałeś,ale mogę ci szczerze powiedziec ze trzmiele sa najmniej agresywne ze wszystkich owadów latających tych co kąsza,jak dziecko nawet szerszenie łapałem do pudełka,dlatego sie uodporniłem,w przeciwieństwie do os ,dzikich i nie tylko pszczół trzmiele lataja dośc wolno i nie robią jakiejś zmiany reakcji,nie atakują,owszem czasem potrafi latać na boki przed tobą ,ale nie zaatakuje cie na pewno.

zawsze w sytuacji zagrozeniaq stój spokojnie nie uciekaj,napewno odleci.
_______
Nie każdy uzna ,że Twoje prace są najlepszym co wymyślono po krojonym chlebie.Wstaw zdjęcie i pozwól kazdemu kto je zobaczy powiedzieć o nim co chce .To nie jest zajęcie dla wrażliwców.Joe McNally.
~ROBAK76    04.05.2010 @15:41:20
staraj sie uporzadkowac teren,ten sposób nie zawsze ciekawie wygląda,lepiej jakiegoś liścia podłozyc pod małe owady,no ale czasem fajnie wyjdzie
_______
Nie każdy uzna ,że Twoje prace są najlepszym co wymyślono po krojonym chlebie.Wstaw zdjęcie i pozwól kazdemu kto je zobaczy powiedzieć o nim co chce .To nie jest zajęcie dla wrażliwców.Joe McNally.
~ROBAK76    04.05.2010 @15:36:53
tak,nie miałem co ,a na łące leżało wiadro budowlane i tło gotowe,trza sobie jakos radzić:
_______
Nie każdy uzna ,że Twoje prace są najlepszym co wymyślono po krojonym chlebie.Wstaw zdjęcie i pozwól kazdemu kto je zobaczy powiedzieć o nim co chce .To nie jest zajęcie dla wrażliwców.Joe McNally.
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 41 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt